Klachtenprocedure
Hair Science Clinic neemt goede zorg serieus en vindt het belangrijk dat jij tevreden bent. We doen ons uiterste best om je naar volle tevredenheid te helpen, vanaf je eerste bezoek tijdens een vrijblijvend consult tot aan je laatste controle. Ondanks al onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. In dat geval kun je een klacht indienen.
We nemen je klacht altijd serieus en gaan strikt vertrouwelijk om met jouw klacht en gegevens. Door een klacht in te dienen, geef je ons de kans om samen naar een oplossing te zoeken.
WAT MOET U DOEN ALS U EEN KLACHT HEEFT?
Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons weten. Bespreek eerst je klacht met de betrokken arts of diens verantwoordelijke. Je kunt een e-mail sturen naar besthair@hasci.com, gericht aan je behandelend arts, met als onderwerp ‘klacht’. Samen met je behandelend arts kun je je klacht bespreken. Je ontvangt binnen drie werkdagen een reactie van je behandelend arts.
ALS U ER SAMEN MET ONS NIET UITKOMT
Als je er met je behandelend arts niet uitkomt, kun je je klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Hair Science Clinic heeft een onafhankelijke klachtencommissie die de klachten van cliënten onderzoekt en hierover een uitspraak doet. Voor meer informatie of het indienen van een klacht kun je terecht bij onze onafhankelijke klachtencommissie Stichting DOK h. Hier vind je ook het Reglement Klachtenregeling en het Protocol Klachtbemiddeling.