Man met donkere baard

Klachten

Hair Science Institute neemt goede zorg serieus en we vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. We doen onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tijdens een vrijblijvend consult tot aan uw laatste controle. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.

Wij nemen uw klacht altijd serieus en gaan strikt vertrouwelijk met u klacht en uw gegevens om. Wanneer u een klacht indient geeft u ons de mogelijkheid om gezamenlijk een oplossing te vinden.

Wat moet u doen als u een klacht heeft?

Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene arts of diens verantwoordelijke. U kunt een mail sturen naar info@besthair.com t.a.v. uw behandeld arts met als onderwerp klacht. Samen met uw behandeld arts kunt uw klacht bespreken. Uw ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van uw behandeld arts.

Als u er samen met ons niet uitkomt

Indien u er met uw behandeld arts niet uitkomt, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. Hair Science Institute heeft een onafhankelijke klachtencommissie, die klachten van cliënten onderzoekt en er een uitspraak over doet. U kunt zich wenden tot onze onafhankelijke klachten commissie DOK h, voor meer informatie of het indienen van een klacht verwijzen wij u naar de volgende pagina: https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/. Hier bevindt zich ook het Reglement Klachtenregeling en Protocol Klachtbemiddeling

 

Dok h logo